Інформатика 10 клас

 

Підручник


Урок_14 Розв'язання задач з різних предметних галузей 

Практична робота (виконати в програмі Excel) 

Завдання 1. Ви плануєте через півроку побудувати новий спортивний майданчик у школі. Для цього громада може виділити для проекту 100000 грн. Ви підрахували, що кожного місяця силами старшокласників зможете зібрати ще по 1000 грн. Який бюджет ви отримаєте через півроку на побудову майданчика, якщо відкриєте депозит у банку під 17% річних. 

 

Завдання 2Ваша родина планує взяти позику в банку в розмірі 800000 грн на 4 роки. Для погашення боргу може виділяти зі свого бюджету щомісяця 4000 грн. Визначте необхідну для цього відсоткову ставку, перевірте за даними в Інтернеті, які фінансові установи дають кредит з такою відсотковою ставкою. 




Урок_13. Інфографіка 

 

 

Домашнє завдання 

 

Завдання_1 

 

Створіть інфографіку на одному із сервісів (https://infogram.com/ https://www.easel.ly/ https://venngage.com/ чи іншому). Завантажте результат своєї роботи 




Урок_12 Візуалізація рядів і трендів даних 

 

Завдання_1 

Завдання_2. 

Урок_11. Розв'язування рівнянь 

 

Приклади: розв'язати 5 завдань за вибором 

 

Урок_10. Пошук та збір наборів даних. 

 

Завдання:  

Запишіть переваги та недоліки різних методів збору даних 

В чому полягає ризик збору даних комерційними організаціями? Державними установами? 




Урок_9 Основи статистичного аналізу даних 

Практична робота_1 (інструкція) 

Практичну роботу виконати в програмі MS Excel. 

Скріншот результату додати на сторінку ДЗ онлайн робочого зошита у класрумі

 

Урок_8 Комп'ютерне моделювання об'єктів та процесів. Комп'ютерний експеримент 

 

Практичне завдання: Створити модель калькулятора, для розв'язання квадратних рівнянь(слайд_15- презентація до уроку) 



Урок_7 Штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології 

Що таке «інтернет речей»? http://www.thefuture.news/iot/ 
 

Що таке інтернет речей і навіщо він потрібен? https://nv.ua/ukr/techno/popscience/lektorij-shcho-take-internet-rechej-i-navishcho-vin-potriben-1326653.html 
 

Курс Інтернет речей від Академії Cisco http://cisco.netacad.zsea.edu.ua/introduction-to-the-internet-of-everything-v1-2/ 

 

Завдання 1. Опишіть переваги і ризики застосування штучного інтелекту. 


 

Урок_6. Системи електронного врядування 

Презентація до уроку 

ДЗ: 

Завдання_1:  Що таке електронний цифровий підпис? Як він працює? Як його отримати? 

 

 

Завдання_2 Опишіть, як би можна було зробити своє місто "розумним" - які сервіси, на вашу думку, є найбільш цікавими та корисними. 




Урок_5. Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього 

Презентація до уроку 

Домашнє завдання 

  • Зайти до Атласу професій.( http://profatlas.com.ua/) 

  • Записати з атласу 10 професій (за категоріями), що з’являться до 2030 року, які вас зацікавили (чи маєте плани навчання за даними професіями) 

  • Дайте характеристику одній з 10 професії . 




Урок_4 Інформаційна безпека. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення 

Презентація до уроку 

Інтерактивна вправа 

Домашнє завдання:  

  • Знайдіть відомості в Інтернеті та складіть список з 10 найбільш небезпечних комп’ютерних вірусів. Визначте, з якою метою вони були створені. Подайте знайдені відомості на сторінці вашого класруму

  • Складіть карту знань в програмі FreeMind  із класифікацією загроз інформаційній безпеці користувача Інтернету. Скріншот завантажити на сторінку свого класруму




Урок_3.  Інформаційні системи у сучасному суспільстві 

Презентація до уроку 

Інтерактивна вправа 

ДЗ: В мережі Інтернет знайдіть і перегляньте відео про сучасні роботи-андроїди. Складіть інформаційне повідомлення   про найцікавіші факти з переглянутого відео на своїй сторінці. Запишіть у класрумі.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар