5 клас Інформатика

     

              Підручник 5 клас НУШ

           Тести

Урок 43. Способи подання команд.

Урок 42. Команди. Виконавці команд. Система команд виконавця.


------------------------------------------------------

Урок 39. Створення текстового документа

Урок 35-36. Форматування символів та абзаців





Урок 34. Операції над фрагментами тексту у Wordi

Урок 33. Введення та редагування тексту

Завдання для виконання вправи



Урок 32. Ведення та редагування тексту
Завдання для виконання вправи


Урок 31. Текстові документи, об'єкти текстових документів та їх властивості.

-----------------------------------------------

Урок 27. Практична робота



Урок 21. Графічні об'єкти на слайдах

Урок 20. Редагування та форматування текстових об'єктів на слайді


Урок 19. Комп'ютерні презентації




Урок 17.Інтернет для навчання

Урок 16.Цифрова ідентичність, цифровий слід

Урок 15. Спілкування в Інтернеті. Етикет спілкування в цифрових мережах.





Урок 14. Зберігання даних з інтернету


Урок 35. Гра ВОДОЛАЗ
Урок 34. Істинні та хибні висловлювання

Урок 33. Алгоритми з розгалуженням
Урок 32.  Складання алгоритмів. Лінійні алгоритми.

Урок 30. Команди та їх виконавці

Операції з фрагментами тексту.





Редагування тексту. Перевірка правопису.




Вставлення графічних об'єктів

Урок_8 

Практична робота

Урок_7  

Комп'ютерна презентація. Види слайдів.


Зроблено в Padlet


Тема: Прикладні комп'ютерні програми


Урок_6  Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними





Урок_5 Комп’ютери. Персональний комп’ютер. Комп’ютер як інформаційна система

Домашня робота

Знайти інформацію про один з видів обчислювальної техніки та розповісти її історичний зміст

Урок_4 Інформаційні процеси.



Урок_3 Повідомлення, інформація. Інформаційні процеси. Дані.

Домашнє завдання: п.1.2 ст 13-22 (опрацювати у підручнику), завдання 4 ст.22 (підручник)

Урок №2 Об'єкти та їх властивості
ДЗ: завантажити онлайн підручник, повторити правила ТБ, п.1.1  ст. 5-12 (опрацювати у підручнику), завдання 2, ст.11, 4, ст.12 (виконати у зошиті)




ДЗ: завантажити онлайн підручник, повторити правила ТБ, п.1.1  ст. 5-12 (опрацювати у підручнику), завдання 2, ст.11, 4, ст.12 (виконати у зошиті)



Критерії оцінювання

Рівні навчальних досягнень

Бали

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

Початковий

1

Учень (учениця): засвоїв знання у формі окремих фактів; з допомогою вчителя або з використанням підручника розпізнає і називає окремі інформаційні об'єкти; знає та дотримується правил безпечної поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. 2

2

Учень (учениця): розпізнає та виділяє інформаційні об‘єкти, пояснює свій вибір та може фрагментарно відтворити знання про них; з допомогою вчителя фрагментарно виконує окремі навчальні завдання та практичні роботи на комп’ютері, допускає помилки.

3

Учень (учениця): з допомогою вчителя відтворює незначну частину навчального матеріалу (менше половини); відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді; навчальні завдання виконує фрагментарно за значної допомоги вчителя; потребує постійної активізації та допомоги; способи навчально-пізнавальної діяльності (практичні і розумові уміння і навички) застосовує на рівні копіювання зразка способу діяльності.

Середній

4

Учень (учениця): з допомогою вчителя відтворює значну частину навчального матеріалу (більше половини); у відповідях може допускати помилки; за значної допомоги вчителя виконує навчальні завдання, допускає помилки; має елементарні, нестійкі навички роботи на комп’ютері; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує практичні роботи, потребує детального кількаразового їх пояснення, допускає помилки.

5

Учень (учениця): самостійно, але не повно, відтворює значну частину навчального матеріалу; ілюструє розуміння базових понять інформатики прикладами з підручника або пояснення вчителя, відповідає на окремі запитання; з допомогою вчителя виконує навчальні завдання з частковим поясненням, допускає помилки; за детальною інструкцією і з допомогою вчителя виконує практичні роботи, не вміє пояснити свої дії, допускає помилки.

6

Учень (учениця): самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу, відповідь будує у засвоєній послідовності, ілюструє її власними прикладами; з частковою допомогою вчителя виконує навчальні завдання з достатнім поясненням, допускає помилки; має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп’ютері; способи навчально-пізнавальної діяльності застосовує за зразком у подібній ситуації; потребує стимулювання й значної допомоги вчителя, коли працює самостійно.

Достатній

7

Учень (учениця): самостійно відтворює основний навчальний матеріал з окремими неточностями, застосовуючи необхідну термінологію, вміє наводити власні приклади на підтвердження певних тверджень; пояснює та обґрунтовує способи виконання навчальних завдань, аналізує отриманий результат, робить неповні висновки з допомогою вчителя, використовує різні джерела відомостей для виконання навчального завдання; практичні роботи на комп’ютері виконує самостійно за інструкцією; самостійно виправляє вказані вчителем помилки.

8

Учень (учениця): відтворює засвоєний навчальний матеріал в іншій послідовності, не порушуючи логічних зв'язків, інтерпретує та деталізує питання, ідентифікує терміни та поняття; з незначною допомогою вчителя визначає спосіб розв’язування навчального завдання, частково аргументує свої міркування; самостійно знаходить необхідні відомості, систематизує та узагальнює їх; самостійно виконує навчальне завдання, знаходить та виправляє допущені помилки. Має стійкі практичні навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері; самостійно виконує практичні роботи, що відповідають вимогам навчальної програми, аналізує одержані результати, швидко й оперативно виправляє помилки.

9

Учень (учениця): вільно відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією; самостійно формулює мету виконання навчального завдання, добирає форми представлення результату та необхідні відомості; аргументовано обирає раціональний спосіб виконання навчального завдання, самостійно виконує навчальні завдання з несуттєвими помилками, знаходить та виправляє допущені помилки.

Високий

10

Учень (учениця): системно відтворює навчальний матеріал у межах програми; дає повні, змістовні відповіді на поставлені запитання; робить логічні висновки, обґрунтовує свою думку, висуває припущення; виконує різні типи навчальних і життєвих завдань (як типових, так і нестандартних, творчих) під опосередкованим керівництвом учителя, розробляє алгоритм виконання запропонованого навчального завдання, пропонує нові шляхи розв’язування навчальних завдань; знаходить додаткові джерела відомостей, використовує запропоновані схеми класифікації для структурування відомостей та даних, порівнює і зіставляє відомості з кількох джерел, уміє стисло і логічно подавати узагальнену інформацію; самостійно приймає рішення, прогнозує наслідки власної поведінки за незначної допомоги дорослих.

11

Учень (учениця): логічно та усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах навчальної програми з інформатики; обґрунтовано відповідає на запитання; аргументовано використовує знання у нестандартних ситуаціях; раціонально використовує комп’ютер і комп’ютерні засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, зберіганням, поданням і передаванням; розуміє мету власної навчальної діяльності та самостійно визначає завдання для її досягнення, вміє виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези

12

Учень (учениця): має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальної програми з інформатики, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійно планує особисту навчальну діяльність та оцінює її результати, уміє приймати рішення, швидко вибрати потрібний спосіб діяльності із кількох відомих, застосовувати способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях.





Скретч онлайн

Проект у Скретчі "Привид"


Проект у Скретчі "Космос"






Практичні завдання по темі "Безпека в інтернеті"




 Редагування та форматування таблиці







     Редагування та форматування списків у Word. Урок 2.

      Практичне завдання: Створити сторінку за зразком






Текстовий процесор Word. Урок 1.

Теорія

Практичне завдання




Авторське право

Практичне завдання 2



Пошук відомостей у інтернеті

Теорія
Практичне завдання


Тестування онлайн

Підручник для 5 класу Ривкинд 

Немає коментарів:

Дописати коментар