9 клас


Всі практичні

Урок 79. Вкладені списки



Урок 78. Двовимірний масив

Урок 77. Візуалізація елементів табличної величини


Урок 76. Створення об’єктів класу Listbox

Урок 75. Метод бульбашок
Урок 74.Алгоритми опрацювання масивів: знаходження підсумкових величин, зокрема для елементів, що задовольняють задані умови
Урок 73. Практична робота.

Урок 72. Одновимірні масиви.

--------------------------------------------

Урок 71. Створення й виконання запитів на вибірку даних.

Урок 70. Створення запитів

Урок 69. Сортування, пошук, фільтрація даних

практична робота



Урок 68. Сортування, пошук, фільтрація даних



Урок 67. Практична робота.Зв'язки між таблицями



Урок 66. Поняття зв'язків між таблицями

Урок 65. Робота з таблицями у реляційній базі даних



Урок 65. Поняття таблиці, поля, запис, ключа таблиці




Урок 64. Поняття та призначення баз даних

----------------------------------------

Урок 63. Розширені фільтри. Обчислення підсумків. Експорт та імпорт електронних таблиць


Урок 62.    Практична робота 7. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування


Урок 61. 

Сортування. Прості фільтри. Умовне форматування


Урок 60. Параметри сторінки. Друкування таблиці

Урок 59. Практична робота


Урок 58. Абсолютні та мішані посилання

Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу.


Текстові об'єкти та їх редагування 







Урок_55. Практична робота 

Завдання 1. Створити сніговика (відео) 

 

  




Завантажити Blender з офіційного сайту 

Blender 2.69 (для старих ПК) 

Розмір файлу: 41.39 MB 

 

Blender 2.90.1 (для нових ПК) 

Розмір файлу: 160 MB 

 

 

 

Версія 2.8 

Урок_54.Додавання тривимірних примітивів 

 

 

Завдання 1.Побудувати вежі (відео_1) 

 

 

 

 

Завдання_2 Моделювання стола (відео _2) 

 

Завантажити програму(старіша версія) 



Урок_53 Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації 

---------------------------------------

---------------------------------------

Урок 49. Практична робота



Урок_48 Додавання, видалення, редагування даних у базі 

Практична робота  

«Створення таблиць, означення полів за типом даних. Заповнення таблиць значеннями.» 

  

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. 

  

  

Алгоритм роботи. 

  1. Створіть базу даних biblioteka зз двома таблицями КНИЖКИ і ЧИТАЧІ. У першій таблиці зберігаються дані про книжки бібліотеки, а у другій – дані про їх читачів.  

  2. Розробіть та уведіть структуру таблиці КНИЖКИ в режимі Конструктора таблиць. 

  

Таблиця 1. КНИЖКИ 

Інвентарний номер 

Назва 

  

Автор 

Рік видання 

Ціна 

  

201 

Фізика 

Федірко К.О. 

2016 

33 

202 

Фізика 

Федірко К.О. 

2016 

33 

203 

Фізика 

Мехов А.С. 

2017 

35 

204 

Фізика 

Мехеда О.Н. 

2017 

40 

205 

Фізика 

Мехеда О.Н. 

2017 

40 

206 

Інформатика 

Соломко І.М. 

2017 

45 

207 

Інформатика 

Соломко І.М. 

2017 

45 

208 

Інформатика 

Соломко І.М. 

2017 

45 

209 

Інформатика 

Федірко К.О. 

2015 

43 

210 

Інформатика 

Мехеда О.Н. 

2018 

50 

211 

Інформатика 

Соломко І.М. 

2018 

55 

212 

Інформатика 

Соломко І.М. 

2018 

55 

  

  1. Збережіть таблицю КНИЖКИ. 

  2. Розробіть та уведіть структуру таблиці ЧИТАЧІ в режимі Конструктора таблиць. 

Таблиця 2. ЧИТАЧІ 

Номер 

  

Прізвище 

Клас 

Дата видачі 

Дата повернення 

Інвентарний номер 

1 

Перов С.М. 

10 

05.02.2018 

10.03.2018 

201 

2 

Соломаха К.К. 

11 

10.02.2018 

22.03.2018 

206 

3 

Басов А. С. 

10 

15.02.2018 

26.03.2018 

207 

4 

Перов С. М. 

10 

16.02.2018 

27.03.2018 

208 

5 

Пекар Н. Н. 

11 

16.02.2018 

30.03.2018 

203 

6 

Ахтирко М. О. 

10 

18.02.2018 

30.03.2018 

204 

7 

Агапова К. М. 

11 

03.04.2018 

15.04.2018 

201 

8 

Настіна О.С. 

11 

03.04.2018 

  

210 

9 

Басов А. С. 

10 

06.04.2018 

  

212 

10 

Ріпко П. С. 

10 

06.04.2018 

16.04.2018 

209 

11 

Соломаха К. К. 

11 

06.04.2018 

19.04.2018 

203 

  

  1. Збережіть таблицю ЧИТАЧІ. 

  2. У таблиці КНИЖКИ поле Інвентарний номер визначте як первинний ключ. 

  3. Установіть зв’язок між таблицями КНИЖКИ й ЧИТАЧІ. 

  4. Уведіть вміст таблиці КНИЖКИ й перевірте її правильність. 

  5. Уведіть вміст таблиці ЧИТАЧІ й перевірте її правильність. 

  6.  Результат продемонструйте вчителю. 

  7.  Зробіть висновок про результат роботи. 

 


Урок_47 Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці 

 

Завдання_1 

 

 

 

Урок_45 Поняття та призначення баз даних.Системи керування базами даних 

 

Домашнє завдання 

Приготувати власні приклади баз даних із різних предметних галузей (3-4 приклади користуємось Інтернетом).  

 

 ----------------------------------------------------------

Урок_43  Розв’язування задач

Завдання_1  

 

Завдання_2 (11 балів) 

 

Створити розрахункову відомість з заробітної плати працівників підприємства за заданою формою  

 

 

Заповнити дані про 6 працівників (стовпці 1 – 5, 8) довільним чином. До решти стовпців ввести такі формули:  

  • стовпець 6 – сума всіх нарахувань працівникові;  

  • стовпець 7 – 40 % від окладу;  

  • стовпець 9 – якщо значення у стовпці 6 менше або дорівнює 570 грн, від цього значення відняти суми, відраховані до Пенсійного фонду, Фонду соціального страхування, Фонду страхування на випадок безробіття, податкового кредиту (131 грн) і взяти 13 % від одержаної суми; якщо значення в стовпці 6 більше 570 грн, від нього відняти тільки суми, відраховані до Пенсійного фонду, Фонду соціального страхування, Фонду страхування на випадок безробіття і взяти 13 % від одержаної суми;  

  • стовпець 10 – 1 % від значення в стовпці 6, якщо воно менше або дорівнює 365, і 2%, якщо це значення більше 365;  

  • стовпці 11, 12 – 0,5 % від значення в стовпці 6;  

  • стовпець 13 – сума всіх відрахувань працівника;  

  • стовпець 14 – різниця між значеннями стовпців 6 і 13, якщо вона є додатна чи дорівнює нулю, і порожня комірка, якщо ця різниця є від’ємна;  

  • стовпець 15 – різниця між значеннями стовпців 13 і 6, якщо вона є додатна і порожня комірка, якщо ця різниця є від’ємна.  

Нижній рядок має містити суми значень відповідних стовпців. У всіх необхідних випадках грошові величини слід округлювати до копійок.  

 

 





































Урок_42  Розв’язування задач із математики та фізики засобами табличного процесора 

“Розв’язування задач із математики та фізики засобами табличного процесора” 

   1. Завантажити  файл png_9klas_Lesson54_Excel_PR06.xlsx”. 

¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤ Розв’язування задач із математики засобами Excel ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤ 

   2. Перейти на аркуш “Функції”. 

 
 

   3. Знайти спільну точку графіків функцій:  

                  

      3.1. Заповнити діапазон B1:J1 числами від -2 до 2 із кроком 0,5. 

      3.2. У комірках B2:J4 обчислити значення функцій для вказаних значень x. 

     3.3. Для чисел із діапазону B2:J4 встановити числовий формат із 2 знаками після коми, вирівнювання – по ширині (як по вертикалі, так і по діагоналі). 

 
 
 

      3.4. На основі діапазону A1:J4 побудувати точкову діаграму. 

      3.5. Відформатувати за вказаним зразком (обрати стиль діаграми, додати назву). 

     3.6. Додати по осі оУ допоміжні лінії сітки для точнішого визначення ординати спільної точки для всіх функцій: 

               ¤ клацнути правою клавішею мишки по осі оУ; 

               ¤ у контекстному меню обрати  

; 

               ¤ обрати  

. 

      3.7. Перевірити правильність форматування діаграми. 

      3.8. Знайти координати спільної точки перетину всіх 3-ох функцій. 

  

   4. Зберегти файл. 

 
 

   5. Показати роботу вчителеві. 

 
 
 

¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤ Використання Excel під час лабораторних фізичного практикуму ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤  ¤ 

   6. Перейди на аркуш “Сила тяжіння”. 

   У таблиці подано результати вимірювань сили тяжіння тіла за допомогою динамометра з ціною поділки 0,2 Н. Знайти абсолютну та відносну похибки результатів експерименту. 

 
 

   7. Знайти середнє значення сили тяжіння (скористатися статистичною функцією AVERAGE). 

 
 

   8. Знайти абсолютну похибку знайдених значень (C3:C7) відносно середнього значення: 

Абсолютна похибка вимірювань = |Середнє значення сили тяжіння – Сила тяжіння| 

      8.1. Для обчислення модуля | | скористатись математичною функцією ABS(). 

      8.2. Значення середнього значення сили тяжіння зробити абсолютним посиланням. 

 
 

   9. Знайти середню абсолютну похибку. 

 
 

   10. Знайти відносну похибку обчислень: 

      10.1. Відносна похибка = Середня абсолютна похибка / Середнє значення сили тяжіння. 

      10.2. Встановити відсотковий формат із 2 знаками після коми. 

 
 

   11. Для комірок діапазону D3: H7 встановити вирівнювання по центру (як по горизонталі, так і по вертикалі). 

 
 

  12. Перевірити правильність обчислень та форматування. 

        При наявності помилок внести поправки в формули та оформлення клітинок. 

 
 
 

 
 

   13. Зберегти файл. 

 
 

   14. Показати роботу вчителеві. 

 
 
 

   15. Перейти на аркуш “Сила пружності”. 

     Для знаходження жорсткості пружини учням надано динамометр з ціною поділки 0,2 Н, лінійку з ціною поділки 0,1 см та досліджувану пружину, яка у недеформованому стані має довжину lo=15 см. Під час лабораторної роботи було виміряно силу пружності Fпр та довжину деформованої пружини l. 

     Знайти значення жорсткості пружини, отримане в кожному досліді, та похибки вимірювань. 

 
 

   16. Знайти видовження пружини. 

Видовження пружини = |Довжина деформованої пружини l – Довжина недеформованої пружини lo| 

 
 

   17. Встановити для комірок H3:L7 числовий формат із 2 знаками після коми. 

 
 

   18. Обчислити коефіцієнт пружності. 

Коефіцієнт пружності = Сила пружності / Видовження пружини 

 
 

   19. Знайти середнє значення коефіцієнта пружності. 

 
 

   20. Обчислити абсолютну похибку вимірювань. 

Абсолютна похибка вимірювань = |Середнє значення коефіцієнта пружності – Коефіцієнт пружності| 

 
 

   21. Знайти середню абсолютну похибку. 

 
 

   22. Обчислити відносну похибку вимірювань. 

      22.1. Відносна похибка = Середня абсолютна похибка / Середнє значення коефіцієнта пружності 

      22.2. Встановити відсотковий формат із 2 знаками після коми. 

 
 

   23. Перевірити правильність обчислень та форматування. 

         При наявності помилок внести поправки в формули та оформлення клітинок. 

 



Урок_41 Розв’язування задач засобами табличного процесора 

Інструктивна карта 



Урок_40 Проміжні підсумки




Урок_39 Прості та розширені фільтри


вправа 2. Використання умови при 3acTocyBaHHi Автофђльтра. 
завдання. За допомогою засобу Автофјльтр в 
у УчнЈ, i список яких почина- 
ються з П й закјнчуються на -ко та займаються футболом. 
1. 
2. 
4. 
5. 
вјдкрийте файл УчнЈ, який в Електроннј таблицј. 
будь-яку що 
На в Сортування й фЈльтрацЈя 06epiTb iHcTpyMeHT Фјльтр. 
у списку в 06epiTb Bka3iBkY ТекстовЈ 
кий фЈльтр. 
У BikHi Користувацький автофЈльтр i3 06epiTb Почина- 
еться з (мал. 33.10, 33. 14), а поруч до поля введення символ П. 
06epiTb для створення складено1 умови та запиш\ть 
другу умову ЗакЈнчуеться на ко. кнопку ОК (Гаразд). 
На ekpaHi список. 
У списку в Стать 3i списку значень хлопчик, а потћм у списку 
в Захоплення футбол. 
Переконайтеся, що на ekpaHi записи, YMOBi 
завдання. Визначте Тхню 
Для про BCix на ekpaHi оберћть iHcTpyMeHT 
Стандартний 
Очистити на данЈ. 
Шпитап11

Завдання_1 

За допомогою розширеного фільтра у файлі Учні знайдіть записи, що містять відомості прохлопчиків, що займаються муузикою. Дівчат, захопленням яких є іноземна мова, а також усіх учнів віком 10 років- незалежно від ззахоплення 

Діапазон умови (33.16) 

 


Урок_38 Сортування

Урок_36  Логічні, математичні та статистичні функції 



Урок_35  Абсолютні та мішані посилання




Урок_34  Умовне форматування 





Урок_33   Електронна таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об'єкти 

Практичне завдання






Урок 8     Тривимірна гафіка. Принципи тривимірної навігації



 Практична робота  №2 Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера.

Урок 5.  Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. Захищені сайти. Захист від спаму.


Пройти тест

Урок №4 Інструктаж з БЖД. Захист даних. Шкідливі програми, їх типи, принципи дії і боротьба з ними.

Домашня робота. Створити презентацію топ-5 антивірусних програм


Урок №3. 

Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних.


Основи захисту даних у комп’ютерних системах.





Урок №2 




ПРАКТИЧНА РОБОТА №1



Немає коментарів:

Дописати коментар